torsdag, juni 29, 2006

Då alla andra verkar ha en sån här så tyckte C att jag skulle göra som döda fiskar och följa strömmen. Då jag har semester och inget bättre för mig att göra så kan jag ju lika gärna plita ner de meningslösa saker jag gör som säkert ni som läser egentligen skiter fullständigt i...

Idag t.ex så har J lekt med A hela dagen, det började med att A kom hit, sen gick de till henne. Ett par timmar senare kom de tillbaka hit igen... Kul att de har så kul ihop.

Jag själv har glidit runt mest hela dan, vet inte vad jag har gjort egentligen men så ska det väl vara när man har semester?

Dagens klart tråkigaste händelse var väl att 200:an blev hämtad idag, så nu är man utan lekbil... Iofs kul också att den blev såld så fort+ att jag fick det jag begärde. Men det var fan med en tår i ögat jag såg när de körde iväg med den. Julia hade mer än en tår i ögat när de åkte. Men det gick över efter ett tag som tur var.

Jaha, räcker detta tro? Undrar om jag kan lägga upp en bild?


Det verkar som att jag klarade det. Som ni ser så var J tämligen glad idag på dagen iaf.

Det går verkligen skitfort att ladda upp bilder med modem. Jag älskar mitt modem... Jag vill inte alls ha bredband. Vad är straffet om man spränger en gammal telestation som inte stödjer adsl?

Kastar väl upp en bild på mig och 200:an också då. Detta var den sista bilden(enda?) som togs på mig och 200:an. Har fler bilder på bilen i olika stadier av isärplockning(<-klockren meningsbyggnad).


Misslyckades rätt hårt med att lägga denna bilden i mitten. Jaja, då är jag ju inte perfekt trots allt. Vem kunde anat det?

Ni som undrar vad jag ska köpa för bil nu får fortsätta undra ett tag till för det orkar jag inte berätta ikväll.

Ha det!

2 kommentarer:

Carina sa...

Det var inte illa! Bra att du gör som syster säger ibland iaf... ;-)

Frida sa...

haha! kul med ännu en bloggare! snygg bil, förstår att det var lite tungt att sälja den :)