torsdag, mars 22, 2007

Godkväll

Fick se en kul tråd på ett forum, hur många cylindrar äger ni? Alltså förbränningsmotorcylindrar. Här är min lista:

Bil:6
Gräsklipparex2:2
Röjsåg:1
motorsågx2:2
Elverkx2:2
Snöslunga:1
Utombordare:2
glödstiftsmotor:1

Totalt 17 mao, då jag stod mig slätt gentemot andra bilidioter tänkte jag skriva här iom att jag bör ligga bättre till här:D Tilläggas bör är att jag har 3 motorblock extra liggande, så man kan väl räkna 12 cylindrar till om man vill:)

Annars så rullar det mest på, jobbar osv. Har precis tagit strid för semestern, känns som att man alltid måste bråka för det, är trött på det...Annars inget nytt direkt. Min kära granne är nere på besök från värmland, jippie...

4 kommentarer:

Frida sa...

Haha... du slår mig med hästlängder iaf ;)

fridakarolina sa...

Jasså, är grannen i krokarna? Det har du inte berättat för mig...å andra sidan har jag redan kallat honom för "tjurig gubbe" när han var inom hörhåll så jag kanske ska hålla mig undan, hahaha...

Anonym sa...

jag äger *trumvirvel* 0 cylindrar!!! Men det är enbart för att jag tänker på växthuseffekten...

Kul att se lite uppdateringar här men jag saknar info om hur kul du tyckte det var att bära omkring på min (eller egentligen J:s) TV!

Anonym sa...

ojojoj. så halkade JAG in här!!!!o vad läser man om på magnus´blogg???kugghjul o motorer o cylindrar o vad det nu var??? gissa om jag skrattade?
jag hade gissat att det var din blogg- om jag inte vetat det. skratthälsning sent en måndagkväll från monika i jonsryd