lördag, juni 23, 2007

Midsommardagen...


Är seg idag, var i Trekanten igår, hemma hos M eller egentligen J men det var M som höll i festen, fan va invecklat det blir med första bokstaven:D

Det var kanontrevligt, god mat o trevligt sällskap, Tyvärr regnade det mest hela tiden. Hann dock med en omgång kubb där jag spelade oerhört dåligt, får skylla på att jag var nykter. Börjar bli fler som har barn nu, det känns ju kul att inte vara ensam förälder jämt heller:D Iofs så var ju tyvärr inte J med, var med en jättesöt tjej på 15månader som påminde mkt om J när hon var liten de skakade på blöjan på samma sätt när det spelades musik:D

Idag hade jag tänkt att åka till jobbet o skruva ihop kusins bil men jag orkade inte,rev den o skickade lite delar till lack i måndags men lackeraren hann inte få färg på grejerna denna veckan som hade lovat. Iofs så behöver inte O sin bil denna helgen ändå för han är inte lämplig att framföra fordon ändå är jag rädd:D Får ta o fixa det imorrn istället. Får passa på att städa här hemma istället.

Ikväll bär det av till grannbyn för brännboll o kubb och kanske ngn öl o lite grilla med "gamla" gänget, shit vi börjar bli gamla också:D

Ang. den "nya" vectran så har det inte hänt jättemkt, strulade till sig lite med ett motorblock jag var o hämtade, visade sig att vevaxeln i det blocket var repad och därmed oduglig, men jag har nosat upp en annan vev ifrån en Astra G som ska funka, hämtar nog den imorrn. Har fixat så det iaf finns centrallås h bak, nu är det bara förardörren kvar... Känns som att det hade varit en bra dörr att ha centrallås på:( Men jag ska nog lösa det med.


Nehe, dags att städa o tvätta lite, ha det!

1 kommentar:

Frida sa...

Måste vara en jobbig midsommar eftersom du fortfarande är seg ;)