fredag, februari 13, 2009

Ensam hemmakväll...

Fick ett par timmar ensam hemma ikväll, annorlunda. Känns som att livet har gått i 130 på sistone. Julia är på videokväll på ridskolan. K kommer hem om en stund efter en sväng till E-boda.

Har kommit på ett utmärkt sätt att varva ner efter en arbetsdag: Snöskottning med traktor. Har kört både onsdag och torsdag kväll denna veckan och det är bra, man hinner tänka igenom arbetsdagen samtidigt som man får köra maskin o det är ju aldrig fel:D

Lyckades med konststycket att förstöra mina glasögon igårkväll. Sitter nu med ihoptejpade glasögon. Till skillnad från förr då jag var rätt kreativ med att lappa ihop de gamla glasögonen beställde jag idag istället tid till en optiker direkt. Fick tid på måndag morgon men jag måste ändå klara mig i runt 2 veckor, måste göra en stabilare lagning än packtejp...

I övrigt har jag märkt att det är svårare att sluta på ett jobb än jag trodde, eventuellt kommer jag vara kvar till viss del på kontoret. Dags o förhandla mao,
Me like:D

Inga kommentarer: