fredag, mars 06, 2009

Nya tider...

Nu är man tillbaka i vanliga former igen, inget chefande, inget ytterst ansvarig. Förhoppningsvis inte lika många sena kvällar med att jobba för någon annan.

Från och med i måndags så jobbar jag som kundmottagare måndagar samt fredagar och följdaktligen som mek tis,ons,torsdag. Känns som en rätt skön lösning där man får göra lite av varje. Får se hur detta fungerar, återkommer med rapport:)

Hade lovat Julia o göra iordning hennes rum också, tänkte lägga upp bildbevis på vad som hände ons-torsdag denna veckan då jag var ledig...

Onsdag morgon...Onsdag kväll...

Torsdag förmiddag...

Torsdag kväll...

Man kan väl bara säga att det är resten kvar...Tur att Julia är hos Stina en vecka till:D

Kan inte låta bli att lägga upp en bild på hur min bil ser ut just nu också, jag menar det är ju synd att bara riva isär en sak åt gången...

Den är iofs på väg ihop igen men en lastbil körde i diket i tisdags med mina delar och förstörde hela min planering, planen var att denna skulle varit ihop nu men jag har ju hela helgen på mig...

Jag pundar runt i en Vectra B just nu och stortrivs med det, så oerhört skönt att kunna parkera närmast ingången på kvantum utan att behöva oroa sig för dörruppslag iom att bilen redan har så många småbucklor att några till inte spelar någon roll:D

Inga kommentarer: