söndag, augusti 20, 2006

Uppdaterar 2 ggr ikväll då istället...


Måste bara ge ett tips. Iom min slappdag på soffan idag så såg jag en del tv-program som jag nog inte hade sett annars, iaf jag såg ett program om den här killen:

http://www.cajkarlsson.se

En lätt alkoholiserad kille som skriver musik med en del politiska inslag som man kanske kan ta med en klackspark och kanske hålla med en del. Om man ser till helheten på musiken så tycker jag att den är otroligt skön, man kan ladda hem några smakprov på hans sida. Tydligen ska han spela på Rosenlundska källaren i början på september, det är nog en höjdare..

Bara ett tips från mig till er

2 kommentarer:

Steinich sa...

Hehe råkade sig så att även jag kollade in detta program, dessutom redovisar jag mitt exjobb första sept och kommer trol fira detta på rosenlundska med ett noga avvägt intag av alkohol. God mat har dom också...

Muggeman sa...

hehe, jag har testat maten där också, den är kanon. Jag lär inte komma dit då tyvärr. Du kan ju ge en recension sen...