tisdag, december 19, 2006

Bredband, Jag har bredband. Förstår ni? Det har kommit bredband till Svalehult...

Jag är lite glad nu faktiskt.

Jaja, nog om det. Igår och idag har varit sjukt produktiva dagar, jag har fått masssvis gjort. Nu luktar det målarfärg i mitt hus, granen står klädd och julklapparna ligger under. Nu är det bara dags att börja städa seriöst och så ska jag lägga in ett golv i farstun så är jag redo att fira jul.

Angående att laga bilar så har jag gjort det med, jag stod på Fagerslättskolans parkering och bytte backspegel på mosters bil igår morse, vaktmästaren tittade lite konstigt på mig men han sa inget:). Jag hade inte tänkt raparera ngn gammal volvo men det beror väl på vad jag får betalt;)

Just de ja, sa jag att jag har fått bredband?

Ha det

3 kommentarer:

Carina sa...

Just det - allt har ett pris... Tror tyvärr inte min ekonomi tillåter att ge något som väcker ditt intresse. :-(

Frida sa...

haha, själv nöjer jag mig med att städa och pynta.

fridakarolina sa...

Grattis till bredbandet och den sprudlande produktiviteten(finns det ett sånt ord?)! ;)