tisdag, december 26, 2006

Julen är nu officiellt över. Överlevde iår med... Fick iofs börja dagen idag med 2 glas samarin till frukost...

Har haft en kanonjul med trevligt sällskap o god mat, precis som det ska vara. Hann nästan med det jag hade tänkt med huset innan också fast det var en viss omega som stannade i torsdags morse som ställde till det men jag hann iaf med det viktigaste så nu är mitt hus faktiskt rätt fint... Var på jobbet en sväng idag o felsökte lite omega, rätt skönt med en mjukstart för sig själv när man inte har jobbat på 2.5 veckor.

Ikväll var M,T,R,E,C,M och H här, Satan i gatan vad många vi blir när bara syskonen träffas(Tur att inte E läser här), då var liksom inte ens varken K eller J med...Jag bjöd på kyckling o pasta, riktigt gott om jag får säga det själv:)

Annars har jag inte mycket att tillägga, snart är det 2007, då fyller man 28, när man var 15 så var en 28-åring gammal men konstigt nog så är en 28-åring idag väldigt ung...


Ha det bra!!!

3 kommentarer:

Carina sa...

Japp, maten var kalasgod! :-)

fridakarolina sa...

Vaddå ung? När blev du det? ;-)

Carina sa...

Skärpning lillebror, i morgon är det en månad sen sist.