söndag, december 17, 2006

Får man tre svar på ett par dar på ett tre raders meddelande så får man väl skriva några rader till iaf...


Jag har varit utan internet ett tag, fan va skönt det har varit, trodde inte dte skulle vara det.Men nu har jag iaf beställt bredband så nästa vecka får jag svindlande 0.25... Jag kunde få upp till 24 men jag tänkte börja låggt och se hur mkt jag behöver. med tanke på att jag har överlevt istortsett utan internet i 2,5 månader så kanske jag har kommit ur mitt beroende:D

Skulle jag berätta vad jag har gjort sen min senaste seriösa blogg så skulle jag få förslitningsskador i fingrarna så det skiter jag i. Men mycket har hänt, mycket bra saker:). Snart är det jul och jag är ledig i en vecka nu och det är så skönt. Jag har tänkt att gjuta golv, julhandla, städa och kanske laga ngn bil...

Jag var hemma förra veckan med men det var för att J har haft öroninflammation,men nu är hon på bättringsvägen efter att ha fått en rejäl pennic penici pen aahhh, Va fan ni fattar...

Jahopp,det var allt. tror jag. stay tuned

3 kommentarer:

Frida sa...

Hehe... jag känner just nu två mkt nöjda bloggare... undrar varför??? finns ett samband?? hmmm

Carina sa...

Laga ngn bil? Min kanske? ;-)

fridakarolina sa...

Frida, jag förstår inte alls vad du menar... ;)