fredag, september 29, 2006

Hej hej hallå...

Här är det inte särskilt uppdaterat. Vad har hänt då? Jag har varit på ridskola, eller ja egentligen så är det väl J som går men jag har mest behov utav utbildning tror jag. Min erfarenhet av hästar är att de är farliga i båda ändarna men jag antar att jag måste ändra något på den inställningen iom att J är tokintresserad av de små liven... Men hon berömde mig efter andra ggn nu i veckan. Första ggn var jag helt kass men nu lyckades jag iaf vara lite delaktig, personligen så är jag ju liksom mer för hästkrafter när de är förpackade om minst 200 i taget, en o en är de mer oberäkneliga...

Annars i veckan så har jag varit på klätterkurs så nu kan vi klättra på klätterväggen i Friluftsfrämjandets klubbstuga med Strövarbarnen, J var med och klättrade som en tok, hon klättrade högre än båda grabbarna som var med:) Hela väggen är 7,5 m hög och hon var ung. 6 m upp och det är ju rätt högt i förhållande till hennes normala höjd över marken.

Imorgon ska jag och j gå på "på andra sidan häcken" på biostaden, enda bekymret var att den var från 7 år så jag får väl säga till j att hon får säga 7 år om ngn frågar, är det oetiskt att låta sitt barn ljuga för att få gå på en biofilm?

Denna veckan har inte innehållit mkt spännande i övrigt, enda stora ljuspunkten hände väl ikväll antar jag... Jobbet har mest flutit på jag storstädade idag, hittade grejer som fick mig att inse att jag inte hade varit så djupt i högarna under bänken på 5-6 år, rätt skrämmande egentligen att man har jobbat där så länge:)

Nänu ska jag göra ngt annat, ha det bra alla!

Kram

7 kommentarer:

Frida sa...

... dessutom är de obekväma på mitten :) ja, hästarna alltså!

Muggeman sa...

Har aldrig provat;)

fridakarolina sa...

Apropå åldersgränser på bio så är får väl yngre barn gå på 7-årsfilmer så länge det är i målsmans sällskap? Hoppas ni hade en trevlig biodag idag iaf, jag antar att du inte behövde visa leg iaf...;)

Carina sa...

Hur gick det för en lögnare till far? ;-)

Carina sa...

Men hallå - är det inte dags att uppdatera???!!!

Anonym sa...

Här uppdateras det inte dagligen... Jag som väntar ivrigt på en bild där du poserar iförd full ridutrustning uppe på hästryggen...

Fredag 10/11 gör jag nytt gästspel över dagen... Vi får se vart det leder till... Middag fredag kväll? (måste vara på flygplatsen vid typ 18 men det kanske hinns med ändå?)

Muggeman sa...

Hehe, har haft lite datastrul kan man väl skylla på... Har fortfarande inget internet hemma... Jobbar på det hade jag hoppats på att kunna säga men då ljuger jag iom att jag har skitit totalt i det då jag har för mkt annat att stå i... Det gick bra på bion. En snabbmiddag på donken hinns väl med kanske:) Jag hade tänkt att ringa dig någon gång men jag har inte haft tillfälle(både M och C kan ta åt sig) / Magnus