måndag, september 11, 2006

Huvudvärk...

Det har jag haft idag, feber också. Är jag smart nog att stanna hemma då? Nej då. jobbade tom över. Man måste nog lära sig att säga nej. Skallen dunkar och ögonen är blodsprängda. Trots att jag jobbade över ngn timme så hade jag ett 2h jobb kvar.Känns det inspirerande? Nej är svaret. Men men, goda nyheter då?

Idag kom Opels hela OPC sortiment till jobbet. OPC står för Opel Performance Center eller ngt liknande. Provkörde Vectra OPC och Astra OPC efter jobbet. Vectran var inte mkt snabbare än min GTS vid normal körning men "strax" över den lagliga hastigheten på rv25 så märkte man att den var starkare där min börjar tappa kraft. Det skiljer ju trots allt lite mer än 40hk så det är klart att det märks skillnad. Astran var riktigt kul, 240hk i en så liten bil är kul:D, var länge sen jag log så fånigt vid en provkörning:). De andra bilarna orkade jag inte testa då jag var rätt sugen på att åka hem o lägga mig...

Det sämsta med att bli sjuk nu är att jag ska till fjollträsk(där M bor, därav namnet) på Tors-Fre. jag måste vara frisk då för jag ska på en kurs som jag definitivt inte vill missa.

Helgen har varit relativt lugn med lite syskonträffar och Ministrövarpremiär. Jag hann även med att reparera en skogsmaskin igårkväll. Fick ev. ett jobberbjudande också men jag vet inte om det var så intressant egentligen, Den som lever får se kan man väl säga.


hej svejs;)

3 kommentarer:

Frida sa...

"Strax" över laglig hastighet... jo jo ;)
Krya på dig!

fridakarolina sa...

Krya på dig, hoppas du känner dig bättre tills du ska åka på kursen.

Muggeman sa...

Frida: Ska man inte ta skylten till vänster + den till höger o sen lägga på 33% skatt? ;)


Karolina: Mår faktiskt bättre redan idag, har varit feberfri hela dagen.