lördag, september 16, 2006

Hemma igen


Nu har man varit på kurs på motorstyrning Daewoo. Hade det inte varit för kursledaren så hade denna kursen sugit getpung. Nu var kursledaren en kille som har otroligt stor kunskap att lära ut så han gjorde kursen oerhört intressant. Man kan väl säga att han gjorde kursen värd att gå på. Mitt bekymmer med förkylning kvarstår fortfarande. Har haft feber till o från hela veckan, slocknade kl. 21 i torsdagskväll i hotellsängen:)

Igår satt jag på Arlanda i 3 timmar, då skrev jag ett långt inlägg på bloggen från ett internetcafè, men innan jag han posta det så sket sig uppkopplingen och jag blev utloggad, då blir man lycklig...

Idag har jag varit på jobbet en sväng o hämtat lite delar o sen levererat dem till svåger T. Kom inte igång förens 12 idag, var tokslut men ikväll har jag fått lite vettigt gjort med röjsågen iaf. Fast helt frisk kan jag inte vara då jag tackade nej till ett erbjudande om att få dricka öl förut:)

Jag har bestämt mig för vad jag ska rösta på i riksdagsvalet nu också efter att ha lyssnat på slutdebatten. Kommunvalet har varit bestämt sedan länge. Däremot så kom jag på att det finns ett landstingsval också och det har jag inte funderat en sekund på...hmm

Jaja, nu ska jag laga lite mat, ha det bra alla!!!

Inga kommentarer: