lördag, september 09, 2006

Ny telefon, nu är jag kontaktbar igen, det blev en Nokia 5140. Den ska tydligen vara lite hållbar enligt säljaren. Den har för övrigt jättenödvändiga saker som kompass o kamera mm. Det kommer jag använda jättemkt...

Det som är bra med den är att den har inbyggd radio+ ficklampa. Det tycker jag är vettiga saker som jag antagligen kommer att ha nytta utav. Den har även bra täckning märkte jag då telefonen ringde när jag satt o lekte med den i vardagsrummet, det gick att ¨föra ett helt telefonsamtalet sittandes i soffan, det har inte gått med ngn utav mina gamla telefoner. Jag har stått på en sten ute i trädgården för att få anständig täckning.

Det samtalet jag fick var bra också, för det kan nog finansiera halva telefonen. Iofs så måste jag åka ut till en skog i Vissefjärda trakten och skruva skogsmaskin i ngn timme imorrnkväll men det är det värt för att hjälpa upp finanserna ngt.

ha det bra...

1 kommentar:

Frida sa...

Radio i mobilen är verkligen toppen! Bättre än kamera.