söndag, juli 02, 2006

Jahopp.

Igår döptes R, och nej. Han var inte lycklig. Skrek som f-n rent ut sagt. H var riktigt snäll mot mig i en jämförelse... Men han har tåliga faddrar. tydligen så har han också en storbrorsa sa prällen ngt om. Någon som hette Jesus och satt på hans axel. Men jag vet i 17. Han borde jag ha känt till isåfall...

Tog faktiskt inga kort under dopet så jag har inga kort därifrån. Kan kasta upp ett kort på H sittandes på min bil utanför församlingshemmet däremot.





Klippte även ett kort på E och J när de kissar i buskarna... Tyvärr fick jag inte upp kameran riktigt i tid men det blev rätt bra ändå...



Efter dopet åkte vi till Persmåla, grilade och hade det allmänt trevligt. Åkte inte hem förens 12 snåret(oj va sent). J stannade kvar dock, hon ville gärna sova över hos farmor. Tyvärr så är det så att J har blivit sjuk. Igårkväll hade hon 38.4 idag är hon lite febrig och sover just nu i soffan. Jag hoppas att hon frisknar till så vi kan åka till GBG som planerat.

Min dag har jag mest ägnat åt att leta efter bilar. Är lite frustrerande att ha pengar och viljan att köpa en bil men inte hitta exakt rätt bil... Vad jag kan hitta så finns det bara en bil till salu i Sverige som passar mina krav. Har iofs hittat 3-4 st. i Tyskland men jag tvekar lite för att åka dit o handla. Får kanske ta och ringa säljaren i Falun en gång till och prova lite till trots allt. Vore bra om jag kunde handla bil innan semestern tar slut iom att det går åt minst en heldag ev. 2 att få hem en bil oavsett om jag drar till tyskland eller dalarna...

Just de ja, nu har halva semestern gått... jippie. Varför jobbar man inte 4veckor om året och har semester 48 istället?

Nehe, antingen fortsätta leta bilannonser eller städa garaget. Hmm, återkommer med vad det blev.

2 kommentarer:

Frida sa...

Hehe, jag kan gissa vad det blev :)

Carina sa...

Vadå inte åka??? :-O