måndag, juli 17, 2006

Jobbar igen...



Idag började jag jobbe efter 4 veckors semester. Fan va kul det är att inse kl. 11.15 på förmiddagen att hela denna veckans planering är åt helvete iom att vi inte har rätt delar hemma till jobbet som skulle ha blivit klart i morrn förmiddag så att nästa storjobb som jag skulle göra ons-tors aldrig kommer hinnas med... Jippie... Måste göra ngt åt denna situation...

Annars idag så har jag servat kusin O:s bil lite snabbt o efter det så sålde jag astran lite fort ikväll. la in den på blocket igårkväll o sålde den ikväll ungefär 22h senare, då har jag ändå sovit 8h och jobbat 11h däremellan;)

Känns bra, fick nästan det jag begärde också...

Igårkväll skjutsade jag mest runt på kompis M, vissa har ju inte Opel så de måste ju åka bärgare... Hoppas det löser sig för honom annars lär han ju få J på sig för att han har dödat puman...

Ha det bra alla...

3 kommentarer:

Carina sa...

Låter som en kalasstart på jobbet efter semestern... NOT! ;-)

Frida sa...

Det blir inte lätt om puman är död...

Anonym sa...

Puman mådde nog inte bra i sommarvärmen... Nåväl, det blev en dag längre semester än planerat och det är ju inte så dumt... Att åka bärgare är förresten grovt underskattat, ni som inte har provat borde ge det ett försök...

J är relativt lugn ivf, en liten tår då och då, men annars ingen större fara...

Får förresten tacka för servicen i söndags!