lördag, juli 15, 2006

Ouppdaterad...



Denna veckan har jag inte bloggat mycket. Kan bero på att jag insåg att detta var min sista semestervecka i måndags och insåg att jag hade en del kvar att göra som jag hade planerat att göra på semestern:D

Men jag kan väl göra en sammanfattning. I onsdags var jag o M o P på turnè, först in till Liljas i Kalmar och hämta nycklarna som P hade kvar i sin gamla bil när han bytte in den... Sen valde vi fälgar till hans vinterdäck. Därefter drog vi och spelade minigolf, sen badade vi i rafshagen och sen drog vi till Sjöahult o grillade och snackade skit. Mycket trevlig dag.

I Torsdags åkte jag och hämtade nya bilen. Även det var en trevlig dag. Jag o C (inte syster) åkte vid 7 och var hemma vid 15:30. Min nya bil är verkligen bra att köra om med. 300NM ger lite respekt faktiskt... Tyckte lite synd om C som hade lite vårt att hinna med mig när jag körde om iom att han körde efter i astran. Jag måste passa på att tacka B för inbjudan om kaffe i Växjö men det passade inte så bra för min co-driver då han hade en hantverkare hemma i sitt badrum som hade fått för lite kakel så vi fick lite bråttom hem för att skulle kunna styra upp det. Men jag hoppas inbjudan står kvar tills jag passerar Växjö nästa gång...
När jag hade kommit hem i Torsdags så tog jag det lugnt i ett par timmar sen gick jag ut o städade bilen invändigt. Det tog runt 2.5h men nu ser den helt ok ut faktiskt.

Igår stod polering på planeringen. Jag polerade mest hela dagen förutom en avstickare till SBP med astran, den fick självklart blankt papper... Tredje raka blanka pappret på den bilen, varför säljer jag den?
Vid 16 tiden igår så var jag nerbjuden till Bergkvara för att resa ett 12m långt tält inför kvällens fest. Vi var bl.a M,P,O,O och så jag., Vi var nog 9 pers totalt tror jag. Det blev inte alls snett det där tältet... Men det ska nog inte regna...
Efter tältresning så blev det ett snabbdopp ute på dalskär o sen in till Kalmar för att sitta på Krögers och snacka skit till tolvsnåret.

Idag ska jag vaxa Vectran, han bara polera den igår...Ikväll ska jag på kalas, Min moster och morbror har gemensamt 50&40 årskalas.

Sådär, där var min sista semestervecka kortfattat... Nu behöver jag åka till jobbet och vila upp mig lite känns det som:D


Lev väl...

2 kommentarer:

Carina sa...

Jäklar vad du har gjort grejer i veckan, du kan nog behöva börja jobba som du skrev... :-)
Hoppas festen är rolig kväll!!!

Frida sa...

Med sådan "experthjälp" kan det väl inte bli snett :)