måndag, juli 10, 2006

Nu känner man sig sliten...


P ringde och väckte mig imorse. Det är alltså damen som är intresserad av att köpa astran. Det är verkligen skitjobbigt när ngn ringer och väcker en.
Men jag tror att jag lyckades med att inte visa att jag sov. Varför skäms man så för att man sover så att man inte kan erkänna det om ngn ringer egentligen?

Iaf, hon ville komma o kika på bilen imorrnkväll igen. Tydligen så kommer både hon och hennes dotter iom att båda två skulle köpa bil.

Det passade mina planer för dagen perfekt. Idag stod nämligen helrekond på astran på programmet. Åkte in till jobbet för att hämta nödvändig utrustning(fick panikångest när jag insåg hur mkt vi har att göra). Sen åkte jag hem o började gno och har gnott sen dess. Nu sådär 9 timmmar senare känns det lite korkat att ha lagt så många timmar på en bil som ska säljas. Men de kan fan inte klaga på putsen på bilen iaf...



Mycket mer har inte hänt i mitt liv idag... Igårkväll lärde sig J att cykla föresten. hon har länge kunnat cykla,stanna men inte starta själv. Igår så bara cyklade hon iväg, bara sådär... Kanonbra

Igår lyckades jag även trampa på en geting som kröp på mitt köksgolv. Min lilltå blev rätt stor och så illröd. Men det har släppt nu iaf. Tror inte jag har fått ett getingstick de senaste 10 åren faktiskt.

Mkt saker för intresseklubben att anteckna idag... Tänk om man kunde lägga lika mycket energi på att städa huset som man kan lägga på att städa bilen. Det hade varit bra... Imorrn måste jag nog lägga lite energi här inne.

Jaja, lev väl. Eller nått

3 kommentarer:

Carina sa...

Vi har städat inne idag vi, och har inte ens varit ute vid bilen. :-) Kul att J har lärt sig cykla, hon var lite bekymrad över detta i fredags.

Torsten sa...

Jag har oxå en Opel du kan få putsa på....

Frida sa...

Man har glömt hur ont getingstick kan göra, när man var barn fick man ju ett lite då och då.