tisdag, juli 25, 2006

Uppdatering....



När jag läser förra veckans inlägg så inser jag att jag var rätt slut då:) Denna veckan har jag ny energi:D

I lördags var jag och C på bio... Vi såg på The fast and the furious-Tokyo drift edition... Vilken toppenfilm:). Med tanke på att det är den tredje filmen på samma tema så bäddar det ju för bra kvalitè... eller inte. Kan ge lite betyg:

Handling: Va? mina händelseböcker på lågstadiet var mer logiska...

Snygga Bilar: Ja, de var nästan lika fina som min nissan...tihi

Totalintryck av filmen: Skitfrän film för de som gillar se galningar som kör på tvären överallt, alltså en toppenfilm för mig... Uppskattas nog inte av så jättemånga fler iofs...

Efter att ha sett en sån film så var jag ju lite inspirerad så jag visade fördelen med ESP för C, han satt mest och höll i sig och såg blek ut men han erkände att han inte kunde ta så tajta svängar med sin bil:D.


Idag på morgonen vaknade jag 07:13. Iom att jag börjar jobba 07:30 och ska lämna J på dagis innan så var det lite halvsent...Lyckades även glömma matlådan så det fick bli McD idag, blörk... Jag kom iaf fram till att jag inte behövde skämmas så jättemkt iom att jag har jobbat in den där halvtimmen jag kom försent flera ggr om det senaste halvåret, tror tom chefen höll med:)

Anledningen till att jag försov mig idag får jag väl skylla på festen igårkväll, var nere i H-Sjö, i M&T:s stuga, var väldigt trevligt men man börjar väl bli gammal eller nått:)

Ikväll har jag bara legat och päst o soffan, har varit ruggigt varmt att jobba idag, Såg på vädret att det var 15-20 grader i Norrland... Funderar på att det hade varit rätt trevligt att vara där nu istället:D

jaja, Lev Väl.

2 kommentarer:

Torsten sa...

Norrland ja, vi åker dit imorrn. Allt för att slippa värmen och få ägna sig åt lite bilkörning.. ;)

Frida sa...

Vi kan byta, sitter i Norrland och längtar tillbaka till den riktiga värmen ;)